DAVUT SAYAR
Yeni Üye
Merhaba, Bodrum kat toprak perdesinde pencere var, idecad ile perde boşluğu olarak çözüyorum ama belediye kabul etmiyor, Kalıp planı çizimin de orası boş görünüyor. Perde boşluğunda Kalıp planında idecad te otomatik bir çözüm olur mu.
Bir de Kalıp planı ve döseme donatı planlarını ayrı ayrı istiyor onları nasıl otomatik yapabilirim. Her seferinde kopyala yapıştır diyip donatılari silmek istemiyorum.
U şeklindeki asansör perdesini de tek 1 perde olarak çözmemi istiyor, ben üçünü çizip grup yapıyorum ama isimler ayrı ayrı olduğu için sorun çıkarıyorlar. Poligon kolon olarak çizince de sorun.
Bu konularda yardımcı olabilecek var mı.
Kiriş detayları da her kata gidip ayrı ayrı çizdirmek mi gerekiyor. Kolon aplikasyonu gibi tek seferde bütün katları çizme durumu olabilir mi.
Bir de Kalıp planı ve döseme donatı planlarını ayrı ayrı istiyor onları nasıl otomatik yapabilirim. Her seferinde kopyala yapıştır diyip donatılari silmek istemiyorum.
U şeklindeki asansör perdesini de tek 1 perde olarak çözmemi istiyor, ben üçünü çizip grup yapıyorum ama isimler ayrı ayrı olduğu için sorun çıkarıyorlar. Poligon kolon olarak çizince de sorun.
Bu konularda yardımcı olabilecek var mı.
Kiriş detayları da her kata gidip ayrı ayrı çizdirmek mi gerekiyor. Kolon aplikasyonu gibi tek seferde bütün katları çizme durumu olabilir mi.

