Merhaba, binam 2009 yapımı 9 katlı bir bina. Konya Ereğli'de yaşıyorum yani deprem bölgesine çok yakın değilim ancak son depremlerden sonra bodrum katına indiğimde kolonlarda ve duvarlarda bu tarz çatlaklarla karşılaştım. Çatlakların içine toplu iğne soktuğumda 1 - 2 cm arası içeri giriyor. Bu...