V11'i Online Satın Alın

ideCAD çalışma sistemi

Fatmayaras

Yeni Üye
Merhaba. idecad kullanıcıları olarak daha önceden sorunlarımızı telefonla ulaşıp anında çözüme kavuşturabiliyorduk. fakat şimdi yeni çalışma sistemi ile bu şansımız elimizden alınmış oldu. bu yeni sistem herkes için zorlayıcı oldu. kullanıcıların memnuniyetine yönelik yeni bi düzenleme yapılırsa daha memnun oluruz.
 
Sayın Fatma YARAŞ BOL,

Size en son verilen destek programdan kaynaklanan bir durum olduğu için bu destek telefon ile de verilseydi durum değişmeyecekti. Siz şimdiye kadar sadece bir soru sormuşssunuz ve Levent bey de size ayrıntılı bir cevap vermiş.

Teknik destek verebilmek için çoğu zaman proje yuklenmesi gerekmekte. Teknik destek telefonla verilse dahi ilgili projenin teknik servise ulaşması gerekiyor. Daha önceki sistemde projeleri mail aracılığıyla gönderiyordunuz. Bu is teknik destekde çok önemli karışmalara ve gecikmelere yok açabiliyordu. Bu sistem bu karışıklığın da önüne geçmiş oldu. Eğer sorununuz proje göndermenize rağmen çozulmuyır ise size mutlaka telefondan çok daha etkili bir yöntem olan uzaktan bağlantı ilke destek verilmekte.

Bu proje özelinde programdan kaynaklanan durum tesbit edildi ve arge ekibi konu ile ilgili bilgilendirildi

"Projede hiç kesit yetersizliği sorunu yokken 3. kattaki konsol kiriş bağlantı hatası düzeltildiğinde göreli kat öteleme ve birleşim kesme güvenliği sorunları oluşuyor"

Bu her projede oluşan bir durum değildir.

İlginiz için Teşekkürler
 
Merhaba,

İsmail bey haklı. Bu kadar yoğun soru sorulan bir platforma telefon trafiği eklemek doğru değil, ki özel durumlarda o desteği de alabiliyorsunuz. Ben her sorduğum soruya hemen hemen aynı gün içerisinde dönüş alıyorum. Her kullanıcının burada soru sorması ve bilgi kütüphanesi oluşması diğer kullanıcılar içinde bir kazanç, en azından benim için :).
Bu forumu şiddetle destekliyorum.

İyi çalışmalar.
 
MustafaAkın20":2sv2qyjz' Alıntı:
Merhaba,

İsmail bey haklı. Bu kadar yoğun soru sorulan bir platforma telefon trafiği eklemek doğru değil, ki özel durumlarda o desteği de alabiliyorsunuz. Ben her sorduğum soruya hemen hemen aynı gün içerisinde dönüş alıyorum. Her kullanıcının burada soru sorması ve bilgi kütüphanesi oluşması diğer kullanıcılar içinde bir kazanç, en azından benim için :).
Bu forumu şiddetle destekliyorum.

İyi çalışmalar.

Burada belirtilen konu bu forum ile ilgili değildir. Kullanıcılarımıza özel ayrı bir teknik destek portalı mevcuttur (
Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.
)
Sayın Fatma Yaraş Bol hanımefendinin şikayeti bu portal ile ilgilidir.

İyi çalışmalar
 
Geri
Üst