Tüylü halı ve 3 boyutlu çimen oluşturma

Arzu Dural GÖK

Kıdemli Üye
Materyal ayarlarındaki efektler sekmesini tıklayarak 3d çimen&tüy efekti verilmiş render'lar alabilirsiniz.
Burada materyal için seçtiğiniz texture'ın deseni kullanılır. Texture'ın renk ve ton farkları da dikkate alınarak
halı, tüylü yastık, yatak örtüsü ve çimen gibi objeler gerçeğe yakın bir etki ile modellenir.



Not : Kulübe modeli Andrew Kin Fun Chan ve Dan Konieczka tarafından modellenmiş, ideCAD Render'a import edilip ideCAD 6 render motoru ile render alınmıştır. CGTalk Lighting Challenge forumundan alıntıdır.
Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.
 

SCETCHER

Tanınmış Üye
ARZU HANIM MERHABALAR.
İÇ DEKORASYON ÇALIŞMALARINIZ ÇOK GÜZEL GERÇEKTEN. SİZDEN RİCAM DIŞ CEPHE İLE İLGİLİ BİR RENDER PROJESİ KÜÇÜKTE OLSA PAYLAŞABİLİRMİSİNİZ. ÖZELLİKLE GİYDİRME CEPHEDE YANSIMA VE CAM RENGİ BOZULMADAN NASIL RENDER ALABİLİRİZ BU KONUDA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.
 

Arzu Dural GÖK

Kıdemli Üye
Tamamdır. Bu tarz bir örneği hazırlayıp paylaşacağım. Ayrıca size yardımcı olmak için son çalışmanızın ide6 dosyasını ve texture'larını göndermenizi bekliyorum.
 

Arzu Dural GÖK

Kıdemli Üye
Sn scetcher,
isteğiniz üzerine giydirme cepheyle ilgili örnek bir render projesini ekte gönderiyorum.
Hangi değerlerle cam efektinin nasıl değiştiğini aşağıdaki render'larda görebilir, projeden kendiniz de bu renderları alarak deneyebilirsiniz.

SCETCHER":2o8i8iyw' Alıntı:
ARZU HANIM MERHABALAR.
İÇ DEKORASYON ÇALIŞMALARINIZ ÇOK GÜZEL GERÇEKTEN. SİZDEN RİCAM DIŞ CEPHE İLE İLGİLİ BİR RENDER PROJESİ KÜÇÜKTE OLSA PAYLAŞABİLİRMİSİNİZ. ÖZELLİKLE GİYDİRME CEPHEDE YANSIMA VE CAM RENGİ BOZULMADAN NASIL RENDER ALABİLİRİZ BU KONUDA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.

Örnek proje dosyası:


fresnel yansıma=8 / şeffaflık=45


normal yansıma=8 (fresnel işaretli değil) / şeffaflık=45


normal yansıma=8 (fresnel işaretli değil) / şeffaflık=85


metalik yansıma=10 (fresnel işaretli değil) / şeffaflık=85


metalik yansıma=50 (fresnel işaretli değil) / şeffaflık=85


metalik yansıma=50 (fresnel işaretli değil) / şeffaflık=50
 

Ekli dosyalar

  • giydirme cephe render.cde
    8.3 MB · Görüntüleme: 804
  • fresnel yansıma 8_şeffaflık 45.png
    fresnel yansıma 8_şeffaflık 45.png
    611.4 KB · Görüntüleme: 10,217
  • metalik yansıma 10-seffaflık 85.png
    metalik yansıma 10-seffaflık 85.png
    668.1 KB · Görüntüleme: 10,217
  • metalik yansıma 50-seffaflık 85.png
    metalik yansıma 50-seffaflık 85.png
    684.7 KB · Görüntüleme: 10,217
  • metalik yansıma  50-seffaflık 50.png
    metalik yansıma 50-seffaflık 50.png
    598.7 KB · Görüntüleme: 10,217
  • normal yansıma 8-seffaflık 45.png
    normal yansıma 8-seffaflık 45.png
    599.9 KB · Görüntüleme: 10,217
  • normal yansıma 8-seffaflık 85.png
    normal yansıma 8-seffaflık 85.png
    660.3 KB · Görüntüleme: 10,217
Üst