V11'i Online Satın Alın

V10 Kilidinizi Online V11 Yapın

Teknik destekte yeniden talebi açmak

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Mete
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Mete

Yeni Üye
Merhaba,

Teknik destekte bir talep açtığımız zaman talebin durumu "to do" yani yapılacak olarak kalıyor ve ilgili kişi hızlı bir şekilde görüp cevap verebiliyor. Cevap verdiğinde talebin durumunu "resolved" yani çözüldü yapıyor ve konuyu kapatıyor. Ancak verdiği cevap yetersiz veya konu ile alakasız ise onun altına biz bir şeyler yazdığımızda konu tekrar açılmıyor ve çözüldü olarak kalmaya devam ediyor. Böylece ilgili kişinin dikkatini çekmemiş oluyor ve sorunumuz çözülmeden kalıyor. Bu durumda sadece yeniden yeni bir talep açabiliriz ama bu da gereksiz bir şey. Sizden ricam talebi açan kişiye gelen cevabın altına bir şey yazarken talebi tekrar açma yetkisi verilsin. Böylece talep tekrar yapılacaklar arasına girer ve sorunumuz hızlı bir şekilde çözülmüş olur.
 
Merhaba,

-Teknik Destek Portalında size cevap verildikten sonra Resolved edilen aynı konu hakkında tekrar soru sorduğunuzda cevap veren Teknik servis yetkilisine bilgilendirme mesajı gitmektedir. Konuyla tekrar ilgilenilmeye başlanıldığında ilgili mesaj yetkili tarafından Reopened veya İn progress yapılmaktadır.

-Teknik destek talebinin kullanıcı tarafından tekrar açılabilmesine yönelik talebiniz değerlendirilmek üzere not alınmıştır.

-Teknik destek portalında atlandığını düşündüğünüz destek konusu ve gözden kaçan hususun ne olduğunu yazar mısınız?

İyi çalışmalar
 
Geri
Üst