ide statiğe 2015 de versiyon 8 ile başladım şuan da 10 versiyon kullanmaktayım aynı zamanda ide mimaride lisanslı kullanıyoruz. konu başlığında gözüken sorun ile bende karşılaştım daha önceden böyle bir sorun ile karşılaşmamıştım modelleri oluştururken kirişleri hep aynı şekilde düğüm noktalarından perde ve kolonlara bağlarım genelde de dikkat ederim çizerken ama şimdi bu sorun ile karşılaşınca açıkçası biraz üzüldüm çünkü çalıştığımız proje için değerlendirme toplantısı yaparken metraj tablolarına bakacağımız sırada gerek ide statik olsun gerekse de ide mimaride olsun programların güvenirliğinden faydasından bahsederken böyle absürt bir durum ortaya çıkınca beni mahcup etti açıkçası. Üstte ki yazıları da okudum versiyon 11 de bu hatalar düzeltildi demek beni daha çok üzdü yeni çıkan bir ürün ortaya çıkınca eskisinde böyle sorunların olabilmesi kabul edilebilmesi tüketici hakları açısından da doğru değil, önceden karşılaşmadığım bir sorun için normalde ihtiyaç duymadığım halde yeni versiyona para vermek neden gereklilik haline getiriliyor.