ayrı ayrı performans hesabı yaptırabilirsiniz.Merhabalar, mevcut bir yapının performans analizini yapıyorum. Binada dilatasyon derzi var. Bu şekilde bir proje daha önce yapmadım. Programda yapıyı çizerken dilatasyon için ekstra yapmam gereken bir şey var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Dilatasyonlu yapılar ayrı ayrı değerlendirilmesi gerekir. Bu sebeple herhangi bir performans analizi yaparken yapılar ayrı ayrı dosyalarda modellemeniz gerekmektedir.Merhabalar, mevcut bir yapının performans analizini yapıyorum. Binada dilatasyon derzi var. Bu şekilde bir proje daha önce yapmadım. Programda yapıyı çizerken dilatasyon için ekstra yapmam gereken bir şey var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Temel bütün olsa bile ayrı ayrı mı yapmam gerekiyor?ayrı ayrı performans hesabı yaptırabilirsiniz.