V11'i Online Satın Alın
V10 Kilidinizi Online V11 Yapın

EKO değeri nerden okunur?

İyi günler, yapıma doğrusal performans analizi yaptım ama eko sonucuna nereden ulaşabileceğimi bilmiyorum. Yardımcı olabilir misiniz?
 
Doğrusal performans analizi yapıldığında "doğrusal performans analizi ön bilgisi" raporunun başlığı altında tüm etki/kapasite oranları kolon,kiriş ve perdeler için ayrı ayrı görülebilir. Ayrıca raporun bu bölümünün sonunda da uygulama sınırları kontrolü bulunmaktadır.

Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.


1679321749414.png

Saygılarımla...
 
Doğrusal performans analizi yapıldığında "doğrusal performans analizi ön bilgisi" raporunun başlığı altında tüm etki/kapasite oranları kolon,kiriş ve perdeler için ayrı ayrı görülebilir. Ayrıca raporun bu bölümünün sonunda da uygulama sınırları kontrolü bulunmaktadır.

Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.


Ekli dosyayı görüntüle 32469

Saygılarımla...
analizi yaptıktan hemen sonra rapor seçeneği çıkıyor ama daha sonra raporlar sekmesinden bu verilere ulaşamıyorum. Ben mi ulaşamıyorum yoksa sadece analizden sonra mı bu rapor veriliyor?
Ayrıca teşekkür ederim
 
Doğrusal performans analizini yaptıktan sonra alınan rapordan bu verilere ulaşabilirsiniz. Daha iyi yardımcı olmamız için projenizi gönderebilirsiniz.

Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.

Saygılarımla...
 
Doğrusal performans analizini yaptıktan sonra alınan rapordan bu verilere ulaşabilirsiniz. Daha iyi yardımcı olmamız için projenizi gönderebilirsiniz.

Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.

Saygılarımla...
Analizden sonra rapor direk ekrana çıkıyor evet ama benim sormak istediğim şu ki, analizi yaptım ve raporu o anda alamadım ve modeli kaydedip çıktım. Daha sonra tekrar modeli açtığımda doğrusal performans analizi raporunu alabilmek için, zorunlu olarak tekrar analiz mi yapmam gerekiyor? Nonlineer de analiz bittikten sonra kaydedip çıksam ve sonrasında girsem, tekrar analiz yapmadan da raporunu alabiliyorum. Bunu doğrusal performans analizinde yapamıyor muyum?
 
Analizden sonra rapor direk ekrana çıkıyor evet ama benim sormak istediğim şu ki, analizi yaptım ve raporu o anda alamadım ve modeli kaydedip çıktım. Daha sonra tekrar modeli açtığımda doğrusal performans analizi raporunu alabilmek için, zorunlu olarak tekrar analiz mi yapmam gerekiyor? Nonlineer de analiz bittikten sonra kaydedip çıksam ve sonrasında girsem, tekrar analiz yapmadan da raporunu alabiliyorum. Bunu doğrusal performans analizinde yapamıyor muyum?

Evet, doğrusal performans analizi raporunun tekrar alınabilmesi için doğrusal performans analizinin tekrar yapılması gerekiyor. Analiz saniyeler mertebesinde sonuçlanır. Aynı raporu daha sonra açmak isterseniz raporu kaydedebilirsiniz.

Saygılarımla...
 
Geri
Üst