Eleman kesitlerini büyütmeme rağmen kurtaramadım

aşağıda linkini paylaştığım çelik sundurma projesinde eleman kesitlerini büyütmeme rağmen kurtaramadım.


acaba yanlış yaptığım yerler var mıdır?

ya da önerebileceğiniz başka çözüm yolları nedir?

yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

iyi çalışmalar...

Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.
 
Son düzenleme:
AŞAĞIDA LİNKİNİ PAYLAŞTIĞIM ÇELİK SUNDURMA PROJESİNDE ELEMAN KESİTLERİNİ BÜYÜTMEME RAĞMEN KURTARAMADIM.

ACABA YANLIŞ YAPTIĞIM YERLER VAR MIDIR?

YA DA ÖNEREBİLECEĞİNİZ BAŞKA ÇÖZÜM YOLLARI NEDİR?

YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.

İYİ ÇALIŞMALAR...

Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.

Sayın Kullanıcımız,

Forumda tamamı büyük harflerle başlık açılmamasını ve mesajlarda bu kurula uyulmasını önemle rica ederiz.

"Şartlar ve Kurallar" bağlantısında bu hususlar verilmiştir.
Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.

İhlallerin sürekli tekrarı halinde forumdan uzaklaştırma hakkının forum moderatör ve yöneticilerinde saklı olduğu hatırlatmak isteriz.
 
Sayın Kullanıcımız,

Forumda tamamı büyük harflerle başlık açılmamasını ve mesajlarda bu kurula uyulmasını önemle rica ederiz.

"Şartlar ve Kurallar" bağlantısında bu hususlar verilmiştir.
Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.

İhlallerin sürekli tekrarı halinde forumdan uzaklaştırma hakkının forum moderatör ve yöneticilerinde saklı olduğu hatırlatmak isteriz.
pc den yazdığım için capslook açık kalmış. :)
 
Aşıkları tüm kesişimlerden bölmeniz gerekmektedir. Yapı boyunca tek parça olduğu için aşıklardan gelen mesnet reaksiyonları da yüksek olmaktadır.
Bunun dışında konsol kirişlerin sehim sınırını Çelik yapılar yönetmeliğinden kontrol edip çelik kiriş özellikleri tasarım sekmesinde yer alan sehim sınırından düzenleyiniz. Şuanda projenizde sınır değer iki ucundan mesnetli kirişlere uygun görünüyor. Program sehim sınırını otomatik değiştirmez.

1.png

Linkte örnek bir proje mevcut, o projede size yardımcı olacaktır, inceleyiniz.
Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.
 
Geri
Üst