Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
1-Analiz yaparken DD1 ve DD3'e göre ayrı ayrı mı analiz yapılması gerekiyor?
2-analiz sihirbazında BKS:1 seçtiğimizde süneklik düzeni inaktif oluyor, normal mi?
3-Eke dosyayı yüklüyorum, kontrol edebilir misiniz?
İyi çalışmalar,şimdiden teşekkürler