Mustafa Hasgül 06
Yeni Üye
ide 8 kullanıyorum. ribbon menü çıkmıyor

gemel ayarlarda çıkmıyor ribbon sekmesiRibbon arayüze geçmek için Genel Ayarlar diyaloğundan Ribbon menüyü kullan seçeneğini işaretleyin. ideCAD’i yeniden başlattığınızda ribbon arayüzle açılacaktır.
Ekli dosyayı görüntüle 62338
Konu ile ilgili detaylı bilgiye bağlantıda yer alan yardım sayfasından ulaşabilirsiniz.
Bu linki görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol.
İyi çalışmalar.