3 Boyutlu ağaç ve bitkiler, yüzey sayısı fazla olduğu için özellikle çok sayıda kullanınca 32 bitteki bellek sınırını (32 bit işletim sistemlerinde 2GB) aşabilirler. Bunun işlemci ile bir ilgisi yoktur.
Geçici çözüm olarak daha az bitki/ağaç kullanabilir (stratejik olarak render alırken görünecek yerlere yerleştirebilir), ya da imaj bazlı (texture) ağaçlar kullanabilirsiniz.
Projenizi gönderirseniz sizi bu konuda yönlendirebiliriz.
7 versiyonunun 64 bit desteği olacağı için bellek sınırlaması olmayacaktır, ancak gene de render süresini aşırı uzatmamak için bu tip yüksek detaylı objelerin kullanımını kısıtlamak faydalı olabilir.
Geçici çözüm olarak daha az bitki/ağaç kullanabilir (stratejik olarak render alırken görünecek yerlere yerleştirebilir), ya da imaj bazlı (texture) ağaçlar kullanabilirsiniz.
Projenizi gönderirseniz sizi bu konuda yönlendirebiliriz.
7 versiyonunun 64 bit desteği olacağı için bellek sınırlaması olmayacaktır, ancak gene de render süresini aşırı uzatmamak için bu tip yüksek detaylı objelerin kullanımını kısıtlamak faydalı olabilir.